2011
Uddannelse til tillidsrepræsentant i DFL regi
2002-2004
Forsikringsakademiet - niveau 3+4 (4.13, 4.34 og 4.43)
2001-2002
Forsikringsakademiet - 041, 033, 885, topperformer kundeservice
1998-2000
Assertiv kommunikation, den vanskelige kundesamtale, glæde i arbejdsliv og privatliv
1987-1989
Bankskolen (1 og 2 årige uddannelse til bankassistent)
Specialist, Kommunal Budget og Regnskabsafdeling
Medarbejder, Kommunal Kørselskontor
Medarbejder, Region Midtjylland - Præhospitalet - Ambulance og akuthjælp
Mæglerassistent, AssuranceForum Agentur ApS
Kunderådgiver, Forsikringsselskab
Medarbejder, Forskellige banker og forsikringsselskaber (Aarhus Disconto Bank, Kgl. Brand, Willis).
Ledig
Personen har gode evner i at kommunikere med kunder og borgere, er vant til at håndtere udfordrende samtaler og tilbyder god service. De har erfaring med en bred vifte af administrative opgaver og sagsbehandling, herunder kontering og betaling, og er omhyggelig med deres arbejdsopgaver. Personens fleksibilitet og omstillingsparathed gør det nemt at tilpasse sig ændringer i arbejdsopgaver og miljø. De arbejder struktureret, er ansvarsfuld og lærenem. Det er også vigtigt for dem at have gode relationer og et positivt samarbejde med kolleger. Deres IT-færdigheder er solide, og de er hurtige til at lære nye programmer og systemer. De er også dygtige til sprog, taler både dansk og engelsk.
Forespørgsel på kandidaten "Hanne "
Kandidat #4080
Efter indsendelse kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for få timer indenfor arbejdstiden.