Alias:

Hanne

Bopæl:

Hinnerup

Uddannelse:

2011
Uddannelse til tillidsrepræsentant i DFL regi
2002-2004
Forsikringsakademiet - niveau 3+4 (4.13, 4.34 og 4.43)
2001-2002
Forsikringsakademiet - 041, 033, 885, topperformer kundeservice
1998-2000
Assertiv kommunikation, den vanskelige kundesamtale, glæde i arbejdsliv og privatliv
1987-1989
Bankskolen (1 og 2 årige uddannelse til bankassistent)

2011
Uddannelse til tillidsrepræsentant i DFL regi

2002-2004
Forsikringsakademiet - niveau 3+4 (4.13, 4.34 og 4.43)

2001-2002
Forsikringsakademiet - 041, 033, 885, topperformer kundeservice

1998-2000
Assertiv kommunikation, den vanskelige kundesamtale, glæde i arbejdsliv og privatliv

1987-1989
Bankskolen (1 og 2 årige uddannelse til bankassistent)

Erfaringer:

2023-2024

Specialist, Kommunal Budget og Regnskabsafdeling

  • Afgørelser og partshøringer for kørsel til børn med særlige behov.
  • Regnskabsopgaver i Nem Økonomi Opus.
  • Borger- og intern telefonisk kontakt.
2016-2023

Medarbejder, Kommunal Kørselskontor

  • Håndtering af handicap-, skolekørsel og lokalcenterkørsel.
  • Telefonhenvendelser og håndtering af vanskelige telefonsamtaler.
  • Administrative opgaver, oprettelse af kørselsbevillinger, arkivregistrering og behandling af e-mails.
  • Oplæring af nyansatte i telefonbetjening og kundeservice.
2015-2016

Medarbejder, Region Midtjylland - Præhospitalet - Ambulance og akuthjælp

2013-2014

Mæglerassistent, AssuranceForum Agentur ApS

2002-2013

Kunderådgiver, Forsikringsselskab

  • Virksomhedsbesøg, kundeservice og -rådgivning (personlig og telefonisk).
  • Regulering af forsikringer og udarbejdelse/ændring af policer.
  • Salg af forsikringer og rådgivning i forhold til restancer.
  • Skadebehandling og udarbejdelse af pant haver deklarationer.
1985-2002

Medarbejder, Forskellige banker og forsikringsselskaber (Aarhus Disconto Bank, Kgl. Brand, Willis).

Jobsituation:

Ledig

Personlige kvalifikationer:

Personen har gode evner i at kommunikere med kunder og borgere, er vant til at håndtere udfordrende samtaler og tilbyder god service. De har erfaring med en bred vifte af administrative opgaver og sagsbehandling, herunder kontering og betaling, og er omhyggelig med deres arbejdsopgaver. Personens fleksibilitet og omstillingsparathed gør det nemt at tilpasse sig ændringer i arbejdsopgaver og miljø. De arbejder struktureret, er ansvarsfuld og lærenem. Det er også vigtigt for dem at have gode relationer og et positivt samarbejde med kolleger. Deres IT-færdigheder er solide, og de er hurtige til at lære nye programmer og systemer. De er også dygtige til sprog, taler både dansk og engelsk.

Sprog:

  • Dansk
  • Engelsk

Forespørgsel på kandidaten "Hanne "


Kandidat #4080

Hvordan foretrækker du at vi kontakter dig?

Efter indsendelse kontakter vi dig hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for få timer indenfor arbejdstiden.